tisdag 24 februari 2015

Finns inget bättre än hundkärlek

Nu när Iza är här så passar vi på att umgås så mycket som möjligt. Då det finns sju sängar att välja och vraka mellan på dormitorit där hon bor tänkte vi att jag kan ju lika gärna bo där också! Så sagt och gjort, nu är vi riktiga roomies. Helt underbart att ha en minuts gångavstånd till jobbet också. Våra lediga dagar brukar vi hitta på något med andra kollegor. Så igår åkte vi till en strand med Hitoshi och Ayumi. Där stötte vi på de här sötnosarna! Sju otroligt söta små valpar. Hundgalen som man är så satt vi där ett bra tag och kelade och lekte med goingarna.



coolaste trähuset

2 kommentarer:

  1. Hej Nicolina! Det är Lovisa från Realgymnasiet. Du kanske inte minns mig, men jag hade praktik på rovdjursavdelningen några månader innan du åkte iväg! Jag minns att du skulle åka till Palau och la det starkt på minnet. Jag tänkte att du borde ju fixa en blogg och skriva om dina äventyr, å det gjorde du som tur var. Det är jätteroligt att följa dig och se vad du gör. Det ger lite framtidstro också! Drömma sig bort lite från biologilektionerna i skolan och det snöiga Sverige. Det var superskoj att jag hittade din blogg.

    Hoppas du mår bra, du verkar trivas som fisken i vattnet (hihi...) därborta! Lycka till med allt. Vänliga hälsningar Lovisa

    SvaraRadera
  2. Hej Lovisa! Ja men det är klart att jag kommer ihåg dig! :D vad kul att du hittade hit! Ja men jag trivs verkligen jätte bra här! Och jag lär mig så mycket! Jag jobbar tillsammans med superduper ambitiösa Japaner, du kan ju tänka dig ;) Så varje dag efter jobbet pluggar jag några timmar om träning och allt vad det innebär. Så snart känns det som jag vet allt som finns att veta! haha.

    Hoppas att du har det jätte bra! Och lycka till med skolan och jobb o allt nu! kram

    SvaraRadera