lördag 22 november 2014

Min nya lägenhet

Så här ser min nya lägenhet ut! Jag trivs så himla bra i den. 
Den är beläggen helt perfekt med fem minuters promenad till mataffären och tio minuter till jobbet. Jag har börjat lite smått att införskaffa grejer till den, men än så länge har det blivit det mest nödvändiga såsom 1 gaffel, 1 kniv, 1 tallrik och 1 mugg! Så till helgen så blir det att gå på shoppingjakt efter fler köksgrejer, fina blommor och andra grejer för att göra det mer hemtrevligt.

Så här ser köket ut

Känns inte helt fel att ha kokosnötter dinglandes precis utanför köksfönstret! Synd bara att mina armar är bara liiite för korta för att nå de!

 Det här är då sovrummet

Och så toaletten,
o självklart så är det delfiner på duschdraperiet! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar