söndag 16 november 2014

Para sailing och annat kul!

Nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen. Men det är så mycket roligt som har hänt de här senaste veckorna som har tagit upp min tid;
Jag har skaffat mig en egen lägenhet!
Jag har varit med i tidningen hemma!
Och så det bästa av allt, Jag har börjat jobba ute på bayen på heltid. Vilket är så himla roligt! Det är en omställning från att sitta och jobba på ett svalt kontor till att arbeta mycket fysiskt i en stekande sol. Så oftast är jag helt slut när jag kommer hem från en dag på jobbet.
Mina lediga dagar har varit fyllda med utflykter, lägenhetssökande, och restaurangbesök runt om i Koror. Jag har även testat på para sailing! Det var riktig häftigt att få se flera av de vackra öarna här från ovan.
Något mer jag gjorde häromdagen var att åka wake board. Jag önskar jag kunde säga att det också var galet roligt, meeen jag lyckades inte ställa mig upp en enda gång. Haha men skam den som ger sig! Vi ska ut igen och då tänker jag inte ge mig förens jag står upp på brädan!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar