måndag 18 juli 2016

En vanlig tisdag

Tisdag är en av mina lediga dagar.
 Jag börjar som vanligt dagen med att hålla i mitt tidiga yogapass under KB-bridge. Idag kom mina två morgontrötta kollegor; Iyumi och Mieka också. Så här avslappnade var de när yogan var över!
Fick ett samtal från Yoko, hon sa, du måste komma hit nu!! Det visade sig att hon hade en två veckor gammal hundvalp hos sig. Hundmamman dog när hon födde valpen så nu måste hon ha någon nära hela tiden för kärlek och mat. Den var så söt!!

Lunch med Iyumi och Mieka på djungel restaurangen! Så mätt 4 timmar och massa japansk mat senare.

Och snart är klockan fem så jag ska iväg och hålla i mitt andra yogapass för dagen på Palau Royal Resort hotel!

Så här kan en typisk Tisdag se ut för mig!
Dags att ge sig iväg!

Hade!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar