måndag 13 april 2015

Kusinhäng!

Oj vad tiden går snabbt! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Vi spolar tillbaka tiden några månader.
Iza och jag gick ju från duo till trio, då min kära kusin Victoria kom hit för att besöka mig i några veckor. Varje dag så följde Tojan, som jag kallar henne (fråga mig inte varför, vet ej själv.  Alltid gjort det sen vi var små) Så Tojan följde iaf med mig till jobbet nästan varje dag och hängde hos delfinerna. De lediga dagarna spenderade vi med att sola, snorkla, sola, bad, äta, bada lite till. Aa typ så såg våra dagar ut. Helt underbart.  Det blev också firande av Tojans födelsedag när hon var här! Vi är ju tre kusiner, Tojan, jag och Albin som alla är födda tätt inpå varandra, Tojan den 8 Feb, jag den 20 Feb och Albin den 22 Feb. Det var snack om att Albin också skulle ha kommit, det hade blivit magiskt att ha hela kusingänget samlat och firat våra födelsedagar tillsammans! Men det får vi ta, förhoppningsvis nästa år ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar